una setmana pel retorn

El març del 2010, Roger Simeon rebia el premi Boira de Vic amb una obra obscura sobre dos ancians que conversaven de tot i de res mentre esperaven, pacientment, l'arribada de la mort. Era Tu i Jo.

L'any següent, després d'una constant feina d'adaptació, de canvis i modificacions, Tu i Jo es convertia en una tragicomèdia de teatre de l'absurd representada per Jordi Pagès i Carles Sanz.
Després de l'estrena el març del 2011 a Vic, l'aventura comença. Tu i Jo és seleccionada per la Mostra de Teatre de Barcelona. D'aquí, arriba a Porta4 del barri de Gràcia on està programada durant un mes. 
Les funcions a Gràcia van tan bé que el teatre proposa d'allargar la programació un mes més. Entremig, Tu i Jo desembarca a Vidreres, en el festival de teatre amateur. I també a Girona, en el festival Domèstica.
I arriba un tercer mes a Porta4 i Tu i Jo segueix creixent i arriba a Burg, al cor dels Pirineus i se'n fa una versió anglesa que s'estrena a Londres i que aquesta tardor està de gira pel Regne Unit...


Ara, després d'un any i mig, d'un parell de mesos de descans, Tu i Jo retorna als escenaris.

Aquest dissabte no us la podeu perdre a l'Espai Ridaura de Santa Cristina d'Aro!